Wawa mokotów

90 metrowe mieszkanie na Warszawskim Mokotowie.
Zaprojektowane przez Szymona Zgorzelskiego oraz Przemka Lisieckiego.
Zdjęcia: Michał Mrowiec

 Co mogę więcej o tym projekcie powiedzieć? ...hm..

  Nie zawsze będę pisał że projekt jest super. 

Dziś mamy taki właśnie przykład, że mieszkanie wygląda jak by to właściciel a nie para projektantów utworzyła to mieszkanie. 

Jedyne pomieszczenie a mianowicie dwa które robią takie "małe łał" jak dla mnie to łazienka i sypialnia. 
Nie wiem dla czego ale jak patrzę na salon tego mieszkania, to do głowy przychodzi mi marka HK Living
Myślę, a może to projektanci za bardzo (dużo bardziej) zainspirowali się katalogiem HK Living i wyszło kopiuj wklej. A może to właściciel naciskał na look z katalogu.
No nie wiem?, to tylko moje domysły.  Projekt mi się podoba, bo jest tak po skandynawsku.

Piszcie w komentarzach co Wy myślicie o tym wnętrzu?








 Znalazłem jeszcze na jakimś portalu duńskim zdjęcie sypialni jeszcze sprzed powieszenia obrazu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moderowanie komentarzy dla postów starszych niż 14 dni.
Dziękuję za opublikowanie komentarza.