Modern Pop Art Interior

Witajcie. Dziś znalazłem chwile czasu i postanowiłem że zabiorę się za bloga. Ten czwartek jest jakiś dziwny, mam dużo zajęć, mało chęci i towarzyszy mi nuda. No więc aby wam nie było nudno oto wizualizacja wnętrza w stylu pop art. Jest to przyjazne połączenie, jak dla mnie.  


 Na ukształtowanie się pop-artu miał wpływ konsumpcyjny charakter zachodniej cywilizacji, zwłaszcza mechanizmy reklamy. Styl ten czerpał z surrealizmu, co widać m.in. w paradoksalnych zestawieniach, komiksów, przenosząc je na płótna, jak i naturalizmu, przedstawiając niekiedy przedmioty codziennego użytku z werystyczną dokładnością. Wyróżniał się nieograniczoną swobodą twórczą, dążącą do zobrazowania cywilizacji wielkomiejskiej i jej kultury masowej. Początkowo wyrażał się za pomocą malarstwa, z czasem zaczął wykorzystywać inne środki plastyczne tworząc aranżacje przestrzenne, instalacje itd.

 Wizualizacje rosyjskiego projektanta Dmitriy'a Schuka.

Jak będziecie mogli zobaczyć jest to bardzo dobre połączenie faktur, kolorów i przedmiotów.

Mieszkanie zawiera dużo humoru, a ogromne czarne ściany, sufity, czy nawet różowy przedpokój nie pomniejszają przestrzeni.

 W takim mieszkaniu od zaraz zamieszkam, a Wy???   


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moderowanie komentarzy dla postów starszych niż 14 dni.
Dziękuję za opublikowanie komentarza.